Ny mobil snart

Tenker så det knaker på ny telefon. Må lizzom ha noe nytt som jeg kan bruke på jobb siden jeg flagger min IKT-kompetanse. Kan ikke gå rundt med en a-plan fra utdanningsforbundet da. Er skikkelig sugen på en HTC Hero. Etter masse kikking på nett er det eneste jeg er sikker på at jeg ikke skal kjøpe den med telenor-abo. Alt anna er i det blå. Det er jo enda ikke for seint med en iPhone. Men jeg begynner å miste lysta på den. HTC sine androidtelefoner virker mye mer tiltalende.

One response to this post.

  1. Hør, hør. Selv er jeg godt fornøyd både med eple-produktet mitt og oppkoblinga fra tidl. Televerket, men jeg ser at både dagens nyheter om televerksjefens bonuser og graden av lukkethet på eplemerkede produkter kan få en til å lete annetsteds. Uansett; jo før jo heller; akkurat nå er det veldig vanskelig å vite hvor du er til enhver tid. Latitude, man! Latitude!

    Svar

Legg igjen en kommentar

